søndag 28. juni 2009

Etter popkongens død


Jeg må innrømme at jeg aldri har vært noen særlig stor fan av Michael Jackson. Det vil si, jeg har stor respekt for han som jobbet i NATO for noen år siden, men når det gjelder musikeren Michael Jackson, så har jeg aldri helt fått taket på musikken hans. Han er flink og sånt, men han mangler en god del fuzzgitar.

Uansett, jeg leste en del om MJ på dagbladet.no og kom til en artikkel om familien. Nederst var det en annonse, blant annet for Platekompaniet som selger platene hans billig nå. Sjekk ut den andre annonsøren også. Er det komisk, eller bare absurd?

2 kommentarer:

arerix sa...

Jeg har kjøpt ny mobiltelefon og har ikke funnet ut hvordan jeg skrur på T9. (Sony Ericson) Hvis man skriver "OK" (verdens vanligste tekstmelding) så blir det på den telefonen "MJ". Spooky.

Ole Riksaasen Dahl sa...

I går skulle jeg skrive et ganske vanlig ord selv, som selvfølgelig har glemt. Min telefons førstevalg var "penis". Pervotelefon.